Iulia Albu a lansat un atac vehement la adresa tuturor vedetelor autohtone care au ajuns în situația de a promova clinici și produse dubioase, fără a le cunoaște. Criticul de modă a mai spus, în exclusivitate pentru CANCAN.RO, că și ea primește, la rându-i, zeci de astfel de propuneri. Doar că, de acest aspect, se ocupă o agenție cu care lucrează. Aceasta îi dă ok-ul abia după o analiză temeinică a respectivei oferte.
Vedetele autohtone și-au rotunjit considerabil veniturile, în ultimii ani, grație online-ului. Mai precis, a diverselor produse pe care le promovează pe conturile lor de socializare. Iar un astfel de contract de imagine le aduce bani frumoși în buzunar.
Iulia Albu spune însă lucrurilor pe nume. Ea lansează un atac virulent la adresa tuturor persoanelor publice care au ajuns să se vândă și pe „trei covrigi”, acceptând orice li se propune, fără a testa însă produsul respectiv sau a se interesa de afacerea pe care o promovează, cum ar fi clinicile de înfrumusețare.
„Chirurgia estetică nu mai este de mult timp un subiect tabu. Și nici nu ar trebui să fie. Nu cunosc nicio persoană publică de sex feminin care să nu apeleze, periodic, măcar la proceduri noninvazive. Este trist însă că unii ar promova orice, pentru trei covrigi uscați. Și aici mă refer mai ales la cei ce preaslăvesc intervenții cu rata de succes discutabilă, executate prin scări de bloc de persoane necalificate.
Procesul prin care alegi doctorul, care din punctul meu de vedere trebuie să fie chirurg estetician, nu doctor generalist și nici cosmeticiană, trebuie să includă neapărat un background check al acestuia/a acesteia. Dar și o informare corectă în legătură cu ce ai nevoie REAL. Nu ce ai văzut tu pe tik tok și crezi ca ți se potrivește. Operațiile se fac în spital nu în săli cu plante în ghivece și odorizante de cameră”, a declarat Iulia Albu, în exclusivitate pentru CANCAN.RO.
Criticul de modă ne-a mai spus că și ea primește, la rându-i, zeci de astfel de propuneri. Doar că, de acest aspect, se ocupă o agenție cu care lucrează. Aceasta îi dă ok-ul abia după o analiză temeinică a respectivei oferte.
„Mai grav este că unii cred că pot cumpăra orice și pe oricine. Și, în 99 la sută dintre cazuri, au, din păcate, dreptate. Mi se propune și mie tot timpul. Dar nu promovez produse sau bussinesuri pe care nu le cunosc. Eu am o agenție care face selecția. Apoi o analizez și eu”, a completat vedeta.
De-a lungul timpului, nu puține au fost vedetele care au beneficiat de serviciile unor clinici de înfrumusețare, pe care le-au promovat. În această categorie intră nume precum: Loredana Chivu, Anamaria Prodan, Vica Blochina sau chiar și Mihai Mitoșeru. Unele dintre acestea au ajuns însă în proces cu esteticianul care le-a operat, după ce s-au aflat chiar la un pas de moarte, în urma unei intervenții estetice.
În prezent, Bianca Drăgușanu și Daniela Crudu se află sub contract de imagine cu clinicile la care apelează pentru diverse intervenții. Cele două foste asistente TV au „suflat însă și-n iaurt”, după ce „s-au fript” cu alte saloane de înfrumusețare.
Printre vedetele care câștigă bani frumoși din promovarea unor produse se numără și Adelina Pestrițu, Oana Roman, Anda Adam, Dorian Popa, Ana Morodan și mulți alții.
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la [email protected], să ne sune la 0741 CANCAN (226.226) sau să ne scrie direct pe WhatsApp.